نمایشگاه «هفت شهر عشق»؛ تصویرگر عتبات عالیات
کد خبر: 3682212
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

نمایشگاه «هفت شهر عشق»؛ تصویرگر عتبات عالیات

گروه هنر: نمایشگاه «هفت شهر عشق» عنوان یک نمایشگاه نقاشی است که در آن زیبایی‌های بارگاه ائمه تصویر می‌شود.

نمایشگاه «هفت شهر عشق»؛ تصویرگر عتبات عالیات

مرتضی قاسمی، مدیر نگارخانه معرفت در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره نمایشگاه «هفت شهر عشق» چنین اطلاع رسانی کرد: این نمایشگاه از 21 دی ماه دایر شده و تا 30 دی ماه ادامه دارد. در این نمایشگاه 35 تابلو به نمایش در آمده است.

وی افزود: مینا همتی هنرمند نقاش، خالق آثار مورد نظر است و در کارهای مربوطه تصاویری از عتبات عالیات به نمایش در خواهد آمد. تمامی آثار در سایز 50*70 است. اکثر کارهای به نمایش در آمده آبرنگ هستند و پنج کار نیز در قالب اکریلیک در معرض نمایش قرار گرفته است.

این نقاش ادامه داد: آثار به نمایش در آمده در نمایشگاه «هفت شهر عشق» به فروش خواهد رسید. درباره این نمایشگاه باید این نکته را هم اضافه کنم که ما از خالق آثار هیچ پولی برای برگزاری نمایشگاه دریافت نکردیم، چون به واسطه معنای ارزشی و مذهبی این نمایشگاه می‌خواستیم به نوعی در ترویج هنر دینی همگام باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: فرهنگسرا معرفت که بانی برگزاری این نمایشگاه است با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی سعی کرده جدا از حمایت‌‌های کلامی در عمل نیز همراه هنرمندان این حوزه باشد تا به این طریق قدم‌های مثبتی در این حوزه برداشته شود.

captcha