دومین جشنواره قصه گویی «قصه‌های سبز» در اسفراين برگزار می‌شود
کد خبر: 3682224
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸

دومین جشنواره قصه گویی «قصه‌های سبز» در اسفراين برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: رئيس اداره حفاظت محيط زيست اسفراين گفت: به مناسبت روز هوای پاک دومین جشنواره قصه گویی «قصه‌های سبز» در اسفراين برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست خراسان شمالی، لایق رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین گفت: این اداره به مناسبت 29 دی ماه و روز هوای پاک دومین جشنواره قصه گویی قصه‌های سبز با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای دوشنبه مورخ25/10/96 و سه شنبه 26/10/96 از ساعت 09:00 لغایت 11:30 را برگزار می‌کند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست اسفراین گفت: امروزه معضلات زیادی گریبان‌گیرمحیط زیست کشور است که از آن جمله می‌توان به موضوع شکار بی رویه، آلودگی‌ها و گرم شدن کره زمین و غیره اشاره کرد که این مسئله خود نیازمند تعامل بیشتر مسئولین، مردم و فرزندان این مرز و بوم است.

وی افزود:امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم از ظرفیت هنر برای تعییر رویکردهای ونگاه ها به مقوله محیط زیست استفاده کنیم.

لایق خاطر نشان کرد: اهمیت محیط زیست باید در بین همه مردم نهادینه شود و همه با هم در جهت حفظ آن گام بر داریم ورود هنر به عرصه محیط زیست و آموزش در سطح سنین پایین می‌تواند اثرگذاری موثر و جدی داشته باشد.

وی اظهار داشت: لازم به ذکر است 23 دی ماه زمان تحویل متن قصه به دبیرخانه جشنواره خیابان طالقانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌باشد و شرکت در جشنواره بصورت رایگان برای عموم مردم آزاد است.

captcha