گزینش افراد متعهد و صالح از وظایف مهم کارکنان هسته گزینش است
کد خبر: 3682231
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

گزینش افراد متعهد و صالح از وظایف مهم کارکنان هسته گزینش است

گروه اجتماعی: مدير هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: یکی از مهم ترین وظایف مدیر و اعضای هسته گزینش انتخاب افراد اصلح می باشد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش آذربایجان غربی غلامرضا خضرلومدير هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در همایش گزینش گران آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد با تاکید بر اینکه هسته گزینش نقش مهمی در صیانت از حرمتها و ارزش ها دارد، اظهار کرد: گزینش گرها بر اساس منشور اخلاقی و منشور حقوقی داوطلبان، شفاف سازی امور گزینش، رعایت شان انسانی و احترام به عقاید شخصی، رعایت حریم خصوص، ایجاد فضای همدلی و کاهش اضطراب ضمن حفظ اسرار و محتویات پرونده داوطلبان با دقت و سرعت مشفقانه به بررسی و اعلام نظر می پردازند.

وی بیان کرد: نمایندگی های گزینش مناطق و نواحی باید قانون گزینش و آیین نامه را مطالعه کرده و در انتخاب فرد صالح به کار ببرند.

این مقام مسئول افزود: کارکنان هسته گزینش با نهایت خدامحوری در تلاش برای گزینش افراد مومن و متهد هستند.

خضرلو یاد آور شد: هسته گزینش آموزش و پرورش استان به دور از جریانات و جناح های سیاسی در ضمن تکریم ارباب رجوع بر تسریع در انجام امور و رضایت مندی داوطلبان تاکید دارد.

وی تصریح کرد: برگزاری همایش استانی و دیدار با مسئولین و ائمه جمعه استان و دیدار با خانواده های معظم شهدای گزینش از جمله برنامه های اجرایی در هفته گزینش بود.

خضرلو با اشاره به اینکه تعداد هفت هزار و 600 پرونده در هسته گزینش استان مورد بررسی قرار گرفته و اعلام نظر شده است، گفت: هسته گزینش یکی از ارکان مهم دستگاه های دولتی در حفظ سلامت اداری با گزینش افراد شایسته جهت ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه می باشد.

سيد سياح سرپرست آموزش و پرورش آذربايجان غربي هم در همايش سالانه گزينش گران استان گفت: دقت در انتخاب ورودي هاي آموزش و پرورش مهمترين دليل اعتماد و اعتقاد جامعه به آموزش و پرورش و جامعه فرهنگيان است.

وی بیان کرد: هم اکنون فرهنگیان از جایگاه اجتماعی بالایی در جامعه برخوردارند که این سرمایه اجتماعی ارزشمندی برای این قشر است.

سید سیاح افزود: اعتماد اجتماعی به جامعه فرهنگیان می تواند در ترغیب این قشر در فعالیت های تربیتی و آموزشی تاثیر گذار باشد.

captcha