تداوم راه انقلاب از برنامه های امروز مساجد است
کد خبر: 3682275
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

تداوم راه انقلاب از برنامه های امروز مساجد است

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: مساجد در این برهه از زمان در مسیر تداوم راه انقلاب و شهدا حرکتی مستمر دارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 25 دی حجت الاسلام اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری دهه فجر آذربایجان غربی، گفت: هدف تمامی برنامه های دهه مبارک فجر نشان دادن نقش مساجد در راستای پیروزی انقلاب در گذشته و امروز است.

وی افزود: با توجه به اینکه دهه فجر امسال با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف است ، باید در برنامه های این ایام حساسیت های ویژه مد نظر گرفته شود.

بیگی اضافه کرد: در ایام فاطمیه تمامی تالارهای جشن و عروس در مناطق شیعه نشین تعطیل خواهند بود و در مناطق سنی نشین نیز در ۳ روز اول و ۳ روز آخر تعطیل هستند.

این مسئول با بیان اینکه نام و یاد شهدا باید زنده نگه داشته شود، تصریح کرد: تکریم از خانواده های شهدا و مخصوصا شهدای حرم اهل سنت از برنامه های مهم است که می تواند بازتاب بسیار ارزنده ای را در پی داشته باشد.

بیگی بیان کرد: باید تمامی نهاد های عضو کمیته مساجد دهه فجر در راستای تبیین آرمان های انقلاب با اتحاد کامل حرکت کنند چرا که همیشه موفقیت های بزرگ در سایه اتحاد و همدلی بدست آمده است.

مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: این نظام سرمایه خون شهدا و آرزوی مردان خداست و حفظ آن بر ما واجب است.

captcha