پیش‌بینی اجرای 26 برنامه در کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ی فجر ایلام
کد خبر: 3682279
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
رستمیان خبر داد:

پیش‌بینی اجرای 26 برنامه در کمیته ایثارگران ستاد دهه‌ی فجر ایلام

گروه اجتماعی: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: جامعه ایثارگران این استان با ۲۶ عنوان برنامه در حوزه‌های مختلف در آیین‌های ایام الله دهه مبارک فجر مشارکت می‌کنند .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید ایلام، سلمیان رستمیان، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام امروز در جلسه اعضای کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر اظهار کرد: ارج نهادن به مقام و جایگاه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همواره مورد تاکید امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بوده و هرچه بتوانیم در این مسیر و ارزش گذاری به مقام شهدای والامقام حرکت کنیم، جامعه در مسیر صلاح و پیشرفت مادی و معنوی گام خواهد برداشت .
وی افزود: مردم استان ایلام نیز به نسبت سایر نقاط کشور پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره در مسیر مبارزه با طاغوت و دفاع از مرزهای و کیان این مرز و بوم قرار داشته و وفاداری خود را به آرمان های نظام و انقلاب اثبات کرده اند .
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام اضافه کرد: امسال در اجرای برنامه‌های این کمیته وحدت و مشارکت جامعه ایثارگری در برگزاری برنامه‌های دهه فجر یکی از رویکردهای اصلی است که مورد توجه قرار خواهد گرفت .
رستمیان  گفت: کمتر خانواده ای در این استان را می توان پیدا کرد که نشان از ایثارگری و روحیه شهادت طلبی در آن وجود نداشته باشد و تقدیم بیش از ۳ هزار شهید ، ۱۲ هزار جانباز و ۳۰۰ آزاده به نسبت جمعیت کم ایلام ثبتی غیر قابل انکار از این روحیه ارزشی و ولایی است .
وی عنوان کرد: امسال در برنامه های ایام دهه فجر تلاش شده نقش جامعه ایثارگری استان پررنگ باشد تا بتوانیم از این ظرفیت عظیم برای انقلاب فرهنگ انقلاب به نسل‌های جدید استفاده کنیم .
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگان ایلام یادآور شد: قرار است در ایام دهه فجر ۲۶ برنامه با محرویت جامعه ایثارگران استان اجرا شود که شامل تجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگر، نمایشگاه عکس روزشمار انقلاب، یادواره شهدای زن برگزاری یادواره های شهدا، بهره گیری از فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ و ایثار در جامعه است .
رستیمان برگزاری حضور در مزار شهدای گمنام در ۱۹ بهمن ماه، یادواره شهدای مدافع حرم، شهدای دانش‌آموز، اصناف و ورزشکار را از دیگر بنرامه‌های این ایام توسط کمیته ایثارگران عنوان کرد
captcha