خاطرات انقلاب اسلامی باید برای نسل های جدید باقی بماند
کد خبر: 3682301
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱
فرماندار لنگرود:

خاطرات انقلاب اسلامی باید برای نسل های جدید باقی بماند

گروه اجتماعی: جوادپور با بیان اینکه خاطرات انقلاب اسلامی باید برای نسل های جدید باقی بماند، خاطرنشان کرد: خاطرات انقلاب باید احیا، جمع آوری و در قالب کتاب منتشر شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان لنگرود، سید رضا جوادپور، فرماندار شهرستان لنگرود روز گذشته، 24 دی در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر این شهرستان، اظهار کرد: دهه فجر دهه دوستی همه فرزندان انقلاب، عشق و علاقه همه مردم به ارکان نظام، تقویت قوای کشور و یاس و ناامیدی دشمنان است.

وی ضمن گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی، یار دیرین انقلاب و امام، افزود: مهم ترین مسئله در دهه فجر امسال راهپیمایی یوم الله 22 بهمن است که حضور گسترده و میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام های بسیار مهمی برای کسانی دارد که نقشه های شوم در ذهن می پرورانند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه باید کل شهرستان لنگرود برای حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بسیج شوند، تصریح کرد: 22 بهمن امسال بعد از شیطنت های اخیر مثلث استکبار، منافقین و ارتجاع منطقه بسیار مهم است.

جوادپور ادامه داد: انسجام و هماهنگی همه دستگاه ها برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن در مرکز شهرستان و مراکز بخش ها امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه خاطرات انقلاب اسلامی باید برای نسل های جدید باقی بماند، خاطرنشان کرد: خاطرات انقلاب باید احیا، جمع آوری و در قالب کتاب منتشر شود.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه تزریق روحیه یاس به جامعه و گستاخی عده ای منجر به آشوب می شود، اضافه کرد: در همه برنامه های دهه فجر باید روحیه امید و نشاط، انسجام و وحدت و حمایت از نظام و ارکان نظام یادآوری شود.

وی با تاکید بر اینکه دهه فجر خط بطلانی بر اندیشه های تفرقه انگیز است، تصریح کرد: ما باید همیشه ید واحده باشیم و محکم در مقابل آمریکا، اسرائیل، داعش و ارتجاع منطقه بایستیم و این پیام باید از دهه فجر به دنیا ابلاغ شود.

جوادپور با بیان اینکه از ابزار فرهنگ و هنر هم باید برای بزرگداشت انقلاب استفاده کرد، یادآور شد: در برنامه های دهه فجر باید اعتماد به نظام، رهبری، دولت، مجلس، ارکان نظام و مسئولان و همدلی بین دولت و ملت استوار را تقویت کنیم.

captcha