اجرای 534 عنوان برنامه فرهنگی_قرآنی هم‌زمان با دهه فجر در همدان
کد خبر: 3682319
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲

اجرای 534 عنوان برنامه فرهنگی_قرآنی هم‌زمان با دهه فجر در همدان

گروه فرهنگی: مدیرکل ورزش و جوانان همدان از برگزاری 534 برنامه فرهنگی ورزشی و افتتاح 2 پروژه عمرانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان همدان رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان به تشریح برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ایام‌الله دهه فجر امسال پرداخت.

وی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 534 عنوان برنامه فرهنگی ورزشی از سوی کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان برگزار می‌شود افزود: نواختن زنگ انقلاب در تمامی زورخانه‌های استان‌همدان در شب یازدهم بهمن‌ماه و همراهی ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان ورزش در رژه موتورسواری و دوچرخه‌سواری در روز ۱۲ بهمن از نخستین برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان‌گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار و تکریم خانواده‌های شهدای ورزشکار، حضور جامعه ورزش و جوانان در نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های استان، نشست جوانان با مدیران استان و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته در بخش فرهنگی است.
منعم اضافه کرد: همایش رویش‌های انقلاب و دستاوردها، تجلیل از برترین‌های مسابقات کشوری قرآن کریم، برگزاری جشن گلریزان، برگزاری جنگ شادی، برگزاری تریبون آزاد ازدواج، همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نو پدید و برپایی کارگاه آشنایی و پیشگیری از بروز عوامل بیماری زا در محیط های ورزشی و کلاس آموزشی تدبر در قرآن از دیگر برنامه‌های فرهنگی در ایام دهه فجر خواهد بود.

وی یادآور شد: برگزاری نشست تخصصی امر به معروف، در این ایام به همت هیئت ورزش همگانی استان مسابقات مختلف ورزشی ویژه کارکنان دولت برگزار می‌شود ضمن آنکه ورزش صبحگاهی عمومی بانوان و آقایان نیز برگزار خواهد شد.
منعم با اشاره به اینکه افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های ورزشی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در ایام‌الله دهه فجر است بیان کرد: در این ایام در سطح استان 2 پروژه ورزشی افتتاح می‌شود.

وی افزود: سالن ورزشی زاغه شهرستان بهار از پروژه‌های استانی است که به متراژ 957 متر مربع و با اعتبار 8243 میلیون ریال دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از بهره برداری از سالن سرپوشیده تنیس نیز در این ایام خبر داد و گفت: این پروژه یک جزو پروژه‌های ماده 27 است که با سرمایه گذار بخش خصوصی و در زمینی به مساحت 922 متر مربع احداث شده است
وی ابراز کرد: همچنین در ایام مبارک دهه فجر خانه‌های ورزش روستایی در روستاهای علوی،قیروز،کوسج خلیل و آورزمان به بهره برداری می‌رسد.

captcha