تاکید استاندار ایلام بر تسریع در تدوین سند آمایش سرزمینی استان
کد خبر: 3682333
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

تاکید استاندار ایلام بر تسریع در تدوین سند آمایش سرزمینی استان

گروه اجتماعی: استاندار ایلام با بیان اینکه سند آمایش سرزمین مبنای تهیه طرح‌های توسعه استان است، گفت: تدوین سند استان نسبت به سایر استان‌ها بسیار عقب است و باید تسریع لازم در تدوین آن صورت گیرد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام اظهار کرد: در راستای گذران اوقات فراغت و ایجاد نشاط اجتماعی و همچنین ایجاد فضای مناسب جهت اسکان‌های اضطراری پارک‌های بلوط و ارغوان احداث خواهند شد .
وی افزود: ایجاد چنین فضاهایی در شهرستان‌ها نیز با توجه به نیاز مردم جهت گذران اوقات فراغت لازم است و در دستورکار قرار می گیرد .
استاندار ایلام در خصوص تدوین برنامه آمایش سرزمین استان اضافه کرد: تدوین سند استان نسبت به سایر استان‌ها بسیار عقب است و باید تسریع لازم در تدوین آن صورت گیرد .
سلیمانی دشتکی ادامه داد: پس از تدوین و تصویب، سند آمایش استان مبنای تهیه برنامه‌های توسعه استان قرار می‌گیرد .
وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: احداث تقاطع غیر همسطح رسالت – آیت‌الله حیدری از ابعاد  زیست محیطی – ترافیکی و پدافند غیر عامل بسیار ضروری است و اجرای آن ضرورت دارد .
استاندار ایلام در خصوص ضرورت پیگیری اعتبارات ملی- استانی عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی اقدام لازم را در زمینه جذب  اعتبارات ملی و ملی-استانی بعمل آورند .
سلیمانی دشتکی در زمینه ضرورت اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته گفت: به منظور آگاه‌سازی مردم از اقدامات صورت گرفته از روش‌های مختلف اطلاع‌رسانی بهره گیری شود و مردم باید اقدامات صورت گرفته را به خوبی لمس کنند
captcha