مسئولان فرهنگی و حوزویان در مسائل فرهنگی کشور تدبیر کنند
کد خبر: 3682347
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

مسئولان فرهنگی و حوزویان در مسائل فرهنگی کشور تدبیر کنند

گروه فرمانده قرارگاه غدیر گفت: نگرانی نظام در مباحث فرهنگی است و لازم است همه اقشار فرهنگی و حوزویان در این باره تدبیری کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران علی شالیکار فرمانده قرارگاه غدیر امروز 25 دی ماه در اولین نشست علمی – آموزشی گفتمان سازی در الگوهای رفتاری و مصادیق امر به معروف و نهی از منکر که در سالن فتح‌المبین سپاه ساری برگزار شد، گفت:
وی افزود: هیچ نگرانی از بابت تهدیدات شرقی‌ها و غربی‌ها در حوزه جنگ سخت نداریم و دشمنان اگر می‌توانستند و قدرت نبرد سخت را داشتند تا کنون صبوری نمی‌کردند.
وی با اشاره به اینکه کشور ایران بدترین شرایط را در دوره جنگ گذرانده است، افزود: حرکت‌های ضد انقلابی هیچ تاثیری در حرکات انقلابی ملت نخواهد داشت و ما از هر گونه تهدیدات دشمن هیچ هراسی نداریم.
مشاور نماینده ولی فقیه تصریح کرد: پرتاپ شش موشک یک اقدام کوچکی بود ولی اگر خارجی‌ها در این باره چیزی نگفتند چون می داتستند یک کار خارق‌العاده‌ای بود و این نمونه بسیار کوچکی از توانایی‌های نظامی کشور ماست و همینطور همه پاسداران و مردم نیز آماده هستند.
وی با بیان اینکه نگرانی ما در مباحث فرهنگی است و لازم است همه اقشار فرهنگی و حوزویان در این باره تدبیری کنند، افزود: دغدغه مقام معظم رهبری این است و برای این دل می‌سوزاند که خدای ناکرده جوانی از گردنه این نظام و انقلاب خارج شود.
شالیکار با بیان اینکه درد دین این است که به فکر مردم باشیم تا جوانان از انقلاب رمیده نشوند، عنوان کرد: این شبیه خوانی که مقام معظم رهبری فرمودند اکنون وارد اتاق خواب فرزندان ما شده است.
وی افزود: خدا را گواه می‌گیرم اگر نبردی رخ دهد همچون یک جوان 18 ساله وارد میدان خواهم شد.

مسئولان فرهنگی و حوزویان در مسائل فرهنگی کشور تدبیر کنند

captcha