دو نیروگاه خورشیدی در همدان به بهره برداری می‌رسد
کد خبر: 3682357
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

دو نیروگاه خورشیدی در همدان به بهره برداری می‌رسد

گروه اقتصاد: مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: دهه فجر امسال دو نیروگاه خورشیدی در همدان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان, حاجی رضا تیموری  مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان اظهار کرد: در ارزیابی های کشوری همدان همواره از سال 84 تا 95 رتبه برتر را در جشنواره های شهید رجایی کسب کرده است که البته حمایت و پشتیبانی دولت ها موجب شد خدمتگزاری ما بهتر باشد.

تیموری عنوان کرد: در بخش نیروی انسانی که از عوامل مهم در بقای هر سازمان است در بخش توامندسازی نیروی انسانی دوره های اموزشی برگزار و 20 هزار نفر ساعت آموزش دیدند.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به اهداف شرکت در کاهش تصدیگری, پیک و مصرف گفت: کسب رتبه سوم ارزیابی عملکرد مدیران ارشد وزارت نیرو در سال 94 , کسب چهره ماندگار مدیریت در سال 93 و کسب رتبه مدیر موفق در کشور در سال 95 و غیره از دیگر موفقیت ها بوده است.

وی ضمن اشاره به اینکه مصرف برق استان رو به کاهش بوده است افزود: تلفات انرژی به 10.7 رسیده که با برنامه ریزی های انجام شده در سال 96 به 10 درصد میرسد.

تیموری اظهار داشت: در راستای کنترل پیک بار از سال 88 تا 95 این موضوع را کنترل کردیم و نتیجه آن آزاد کردن سرمایه برق بوده است ضمن اینکه ترویج فرهنگ مدیریت مصرف را در کار خود در نظر داشتیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تصریح کرد: در بخش جذب سرمایه گذاری نیز دو نیروگاه 7 مگاواتی سال گذشته افتتاح شد و دو نیروگاه دیگر نیز تا دهه فجر امسال به بهره برداری میرسد ضمن اینکه تا کنون 35 مگا وات اجرا شده و حدود 100 مگاوات در دست اجرا است و تا 400 مگا وات نیز شناسایی شده است.

تیموری بیان کرد: طول خطوط فشار متوسط به 18 هزار و 122 کیلومتر رسیده است و سالانه 400 کیلومتر به شبکه گذاری اضافه شده است و سالانه 615 دستگاه ترانس کار گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه 23 هزار مشترک برق در همدان اضافه شده است افزود: در سال 95 تعداد مشترکان همدان 704 هزار و 616 بوده است ضمن اینکه کلیه روستاها از نعمت برق برخوردارند و ده روستا نیز اخیرا برق دار شدند.

مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اعلام اینکه همدان هم اکنون در جایگاه الف مثبت و هم تراز با استان تهران است اعلام کرد: شاید تنها شرکتی در کشور بودیم که بدهی به هیچ کسی از جمله پیمانکار و فروشندگان نداشتیم.

منبع: تسنیم

captcha