آغاز دومین مرحله توزیع بسته یک‌ماهه اقلام غذایی میان زلزله‌زدگان غرب کشور
کد خبر: 3682364
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

آغاز دومین مرحله توزیع بسته یک‌ماهه اقلام غذایی میان زلزله‌زدگان غرب کشور

گروه سلامت: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آغاز دومین مرحله توزیع بسته یک ماهه اقلام غذایی میان زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از آغاز دومین مرحله توزیع بسته یک ماهه اقلام غذایی میان زلزله‌زدگان غرب کشور خبر داد و اظهار کرد: ۴۰ هزار بسته اقلام غذایی یک ماهه با میانگین قیمت هر بسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تهیه شده و در میان زلزله زدگان در حال توزیع است.
وی افزود: با توجه به وظایف انسان دوستانه جمعیت هلال احمر در کمک رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، دومین مرحله تهیه و توزیع سراسری بسته‌های غذایی در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، ازگله، ثلاث باباجانی آغاز شد.
سلیمی با بیان اینکه ۴۰ هزار بسته اقلام غذایی یک ماهه با میانگین قیمت هر بسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تهیه شده است، عنوان کرد: این اقلام به وسیله ۴۰ دستگاه خودرو کامیونت و وانت کمکدار به مناطق زلزله زده حمل و در حال توزیع است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر یادآور شد: هر بسته شامل برنج، نمک تصفیه شده خوراکی، کنسرو خورشت قورمه سبزی، خورشت قیمه، کنسرو لوبیا چیتی، کنسرو تن ماهی، عدس سبز، لوبیا چیتی، قند، روغن مایع خوراکی، شکر و چای با وزن تقریبی ۳۰ هزار و ۵۹۰ تن است.
به گفته سلیمی، توزیع بسته‌های غذایی از روز گذشته (۲۳ دی ماه) آغاز شده و تا این لحظه ۹ هزار بسته در میان زلزله زدگان کرمانشاهی توزیع شده است.
captcha