برنامه‌های قرآنی دهه فجر در چهارمحال و بختیاری تشریح شد
کد خبر: 3682387
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳

برنامه‌های قرآنی دهه فجر در چهارمحال و بختیاری تشریح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در هفدهمین شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان شاخص‌ترین برنامه‌های قرآنی دهه فجر سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی استان، عصر امروز 25 دی‌ماه در هفدهمین شورای ترویج، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان که با حضور مسئولان و فعالان قرآنی استان در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به حضور 95 درصدی بانوان در برنامه‌ها و محافل قرآنی استان، گفت: در 19 بهمن‌ماه سال جاری محفل بزرگ انس با قرآن ویژه بانوان با حضور قاریان کشوری و استانی برگزار می‌شود.
وی تشکیل مجمع قرآنیان استان را دیگر برنامه دهه فجر در استان خواند و افزود: در این مجمع فعالان قرآنی فرصتی برای طرح نظرات و پیشنهاد‌ات دارند.
تقی پور با اشاره به برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی در دهه فجر سال جاری، اظهار کرد: این دوره‌ها در شهرستان‌های محروم استان از جمله کیار، کوهرنگ و لردگان برگزار می‌شود.
سرپرست اداره امور قرآنی استان توزیع 600 جلد قرآن در بین مناطق محروم استان، برگزاری دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن و برگزاری محافل انس با قرآن را از دیگر برنامه‌های کمیته قرآن دهه فجر دانست و تصریح کرد: تاکنون 140 نفر در دوره تربیت داور ثبت‌نام کرده‌اند.
تقی پور دیدار جامعه قرآنی استان با ائمه جمعه، دیدار فعالان قرآنی استان با نماینده ولی فقیه در استان، افتتاح جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، برگزاری جلسه هم‌اندیشی با استاندار و اعزام قاریان و حافظان به مدارس را دیگر برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر سال جاری برشمرد.

captcha