نقش حوزه‌های علمیه بانوان در اجتماع مهم است
کد خبر: 3682391
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳

نقش حوزه‌های علمیه بانوان در اجتماع مهم است

گروه سیاسی: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه بانوان گفت: حوزه‌های علمیه بانوان باحضور در اجتماع می‌توانند تأثر بسزایی در جامعه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر حوزه‌ علمیه بانوان استان، گفت: بانوان رکن اساسی و اولین در تربیت جامعه محسوب می‌شوند و وجود طلاب و دانش آموختگان حوزه‌های بانوان در جامعه و ارتباط آن‌ها با دیگر بانوان جامعه اثرات زیادی به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: حوزه‌های علمیه بانوان تاکنون بانوان فرهیخته بسیاری را تحویل جامعه داده است و ادامه این راه نیز نیازمند تلاش و دلسوزی مسئولان ذیربط است.

نقش حوزه‌های علمیه بانوان در اجتماع مهم است
آیت‌الله علما اظهار کرد: حوزه‌های علمیه حق بزرگی برگردن جامعه و کشور دارند و این حوزه‌ها صدها سال است که جامعه ما را از گرفتاری‌ها و توطئه‌های بزرگی رهانده است.
یادآور می‌شود، در این مراسم حجت‌الاسلام حجت‌الله فاضلی به‌عنوان مدیر حوزه‌های علمیه بانوان معرفی شد و از زحمات حجت‌الاسلام داود زارع رئیس سابق و طاهرنیا سرپرست حوزه علمیه بانوان استان تقدیر شد.

captcha