یادواره شهدای اردکان برگزار می‌شود
کد خبر: 3682411
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷

یادواره شهدای اردکان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: یادواره 46 شهید جنت آباد اردکان با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حسن زفاک برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، یادواره 46 شهید محله جنت آباد اردکان از توابع استان یزد با گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید حسن زفاک برگزار می شود.
عبدالکریم لک، مدیر روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اعلام این خبر افزود: این مراسم پنجشنبه شب 28 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم جنت آباد با حضور خانواده هنای معظم شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.
لک از عموم مردم همیشه در صحنه و قدرشناس استان دارالعباده یزد به ویژه سلسله جلیله روحانیت و یادگاران هشت سال دفاع مقدس دعوت کرد با شرکت در این مراسم معنوی بیعتی دوباره با آرمانهای والای شهدای والامقام و امام شهیدان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) داشته باشند.
وی برگزاری یادواره شهدا را بزرگداشت ارزشهای انسانی و ادای احترام به ایثار بزرگمردانی خواند که در راه اعتلای میهن اسلامی ایران به جهاد با دشمنان اسلام و مسلمین پرداختند و در این راه خون پاک خود را تقدیم کردند.

captcha