طرح اردوهای جهادی در روستاهای محروم کار بسیار خوبی است
کد خبر: 3682430
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۲
شهسوارپور:

طرح اردوهای جهادی در روستاهای محروم کار بسیار خوبی است

گروه اجتماعی: فرماندار بم با اشاره به برگزاری اردهای جهادی در این شهرستان گفت: طرح اردوهای جهادی کار بسیار خوبی است که در روستاهای محروم اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، هادی شهسوارپور، فرماندار بم دیروز دوشنبه، 25 دی در جلسه کمسیون دانشجویی این شهرستان در ارتباط با اردوهای جهادی بسیج دانشجویی در روستاهای محروم شهرستان گفت: طرح اردوهای جهادی کار بسیار خوبی است که در روستاهای محروم اجرا می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه می‌طلبد این اردوها در بحث معضلات پسماند در روستاها نیز کار کند، افزود: ما باید در ارتباط با فرهنگ‌سازی پسماند زباله در روستاها و تفکیک زباله تر و خشک توسط دانشجویان اردوهای جهادی در روستا کار شود.
فرماندار بم خواستار انجام کار فنی و عمرانی توسط دانشجویان بسیجی شد و بیان کرد: دهیاری و شوراها همکاری لازم را در اجرای این طرح‌ها خواهند داشت.
سلیمانی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم اظهارکرد: اردوهای جهادی دانشجویان با حضور جوانان مؤمن و انقلابی در مناطق دورافتاده برگزار و جهادگران خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی ساخت پروژه‌های عمرانی شامل خانه عالم، خانه بهداشت و مسجد را در روستاها یادآور شد و بیان کرد: مسئولان شهرستان در طرح‌های عمرانی جهادگران را کمک کنند.

captcha