دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با خانواده بهرام اتحاد+تصاویر
کد خبر: 3682439
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴

دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با خانواده بهرام اتحاد+تصاویر

گروه اجتماعی: مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار آذربایجان‌شرقی با حضور در منزل«بهرام اتحاد» یکی از افسران کشتی سانچی با خانواده ایشان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، «محمدامین سازگارنژاد» مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و«مجیدخدابخش» استاندار آذربایجان‌شرقی، شب گذشته با حضور در منزل «بهرام اتحاد» یکی از افسران کشتی سانچی با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با خانواده بهرام اتحاد+تصاویر

مجیدخدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی در این دیدار گفت: ملت ایران قدر رشادت و دلاوری‌های جانباختگان کشتی سانچی را به خوبی می‌داند و به آنان افتخار می کند.

وی، افزود: جان باختگان این حادثه در راه تلاش و خدمت به کشور دل به دریا زده و در این راه شهادت گونه جان دادند.

خدابخش، از وقوع حادثه دلخراش کشتی نفتکش سانچی ابراز تاسف و با خانواده این جانباختگان همدردی کرد و گفت: تلاش‌های این عزیزان برای اعتلای ایران اسلامی ستودنی است و به یقین یاد و خاطرشان در قلب ملت ثبت خواهد شد.

محمدامین سازگارنژاد، مشاور معاون وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار مراتب تسلیت علی ربیعی را به خانواده بهرام اتحاد ابلاغ کرد.

دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با خانواده بهرام اتحاد+تصاویردیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با خانواده بهرام اتحاد+تصاویردیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با خانواده بهرام اتحاد+تصاویردیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با خانواده بهرام اتحاد+تصاویردیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با خانواده بهرام اتحاد+تصاویر

 

captcha