برگزاری محفل هفتگی انس با قرآن در شهرداری خرم‌دره
کد خبر: 3682459
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
مظفری خبر داد:

برگزاری محفل هفتگی انس با قرآن در شهرداری خرم‌دره

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول روابط عمومی شهرداری خرم‌دره گفت: محفل انس با قرآن روزهای چهارشنبه هر هفته در نمازخانه شهرداری برگزار می‌شود.

عزت‌الله مظفری، مسئول روابط عمومی شهرداری خرم‌دره در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان با تاکید بر ضرورت تداوم برگزاری محافل انس با قرآن، اظهار کرد: این محافل می‌تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص دربین نسل جوان به دنبال داشته باشد.
 
وی با تاکید بر اینکه قرآن کتابی برای تمام اعصار و قرون است، تصریح کرد: این کتاب روح بخش الهی در تمام زمینه‌های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت و مسائل خانوادگی و شغلی راهکار و برنامه مدون دارد که عنایت به آیات الهی آن می‌تواند ما را به راه سعادت رهنمون سازد.
 
مسئول روابط عمومی شهرداری خرم‌دره با اشاره به اهمیت برگزاری محافل قرآنی درجامعه، عنوان کرد: برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی درانسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهدبود.
 
وی از برگزاری هفتگی محافل انس با قرآن در شهرداری خرم‌دره خبر داد و تاکید کرد: محفل انس با قرآن هرهفته روزهای چهارشنبه به همت مسئول پایگاه بسیج شهرداری با حضور همه کارکنان شهرداری و با حضور استاد مهدی‌خانی قاری برتر استانی در نمازخانه شهرداری برگزار می‌شود.
 
مظفری با تاکید بر ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی، تصریح کرد: درحال حاضر مهمترین وظیفه ما و تک تک مردم و مسئولین حفظ و حراست از آرمان‌های دینی و الهی و فراگیری علوم قرآنی و عمل به دستورات این کتاب آسمانی است.
captcha