فراخوان جشنواره «تجلیل از شهید محسن حججی» در مدارس کردستان اعلام شد
کد خبر: 3682466
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

فراخوان جشنواره «تجلیل از شهید محسن حججی» در مدارس کردستان اعلام شد

گروه فرهنگی: معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان از اعلام فراخوان جشنواره «تجلیل از شهید محسن حججی» در مدارس کردستان خبر داد و گفت: علاقمندان حداکثر تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

طالب محمدی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: براساس اعلام سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور «یادواره شهید حججی» در راستای تکریم شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به تصمیم شورای تألیف کتب درسی مبنی بر افزودن درسی مرتبط با شهید حججی در کتب درسی پایه دوازدهم، افزود: براین اساس پوستر فراخوان به واحدهای اداری و آموزشی استان ارسال شده است.
محمدی بیان کرد: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار، انتظار می‌رود علاقه‌مندان آثار خود را (اعم از عکس، پوستر، شعر، تیزر، قطعه ادبی، داستان و...) حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 96 به نشانی دبیرخانه یادواره از طریق صندوق الکترونیکی oerp@roshd.ir ارسال کنند.
وی به شرایط پذیرش آثار ارسالی اشاره و عنوان کرد: محتوای مطالب ارسالی با مفاهیم شهید و شهادت، دفاع از انقلاب اسلامی و میهن، حریم و حرم، مبارزه با تروریسم در فراسوی مرزها، پاک باختگی و...با محوریت شهید حججی مرتبط باشد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: ارسال آثار در قالب نثر بایستی حداقل 300 کلمه و یا نظم و حداکثر40 بیت با ذکر تناسب گروه سنی و مشخصات نویسنده و شاعر در انتهای آثار باشد.
وی با تأکید بر اینکه تناسب محتوا با ویژگی های گروه سنی دانش‌آموزان بالاخص سال سوم دوره دوم متوسطه(دوازدهم) باشد، یادآور شد: از بهترین آثار در تهیه محتوای کتاب درسی پایه دوازدهم به نام صاحب اثر استفاده خواهد شد و از آثار برگزیده به نحوی شایسته تقدیر می‌شود.

captcha