ضرورت توجه به نشاط اجتماعی در برنامه‌های دهه فجر دانشگاهیان
کد خبر: 3682496
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

ضرورت توجه به نشاط اجتماعی در برنامه‌های دهه فجر دانشگاهیان

گروه اجتماعی: رییس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی گفت: ایجاد حس نشاط اجتماعی در برنامه‌های دهه فجر دانشگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان جنوبی، جلال‌الدین صادقی، امروز 26 دی‌ماه، درشورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: باید برنامه‌های دهه فجر در سطح دانشگاه‌ها حاصل کار مشترک بین دانشگاه‌ها باشد که در این صورت موفق‌تر خواهد بود. 

وی افزود: یک کار مشترک ارزش بیشتری از کارهای انفرادی دارد و این کار مشترک بین دانشگاه‌ها باید در برنامه‌های دهه فجر شکل بگیرد. رییس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی بیان کرد: جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید انرژی مثبتی در جامعه ایجاد کند. 

صادقی ادامه داد: ایجاد امیدآفرینی در بین مردم، دشمن شناسی، وحدت و همبستگی و خودباوری در برنامه‌های دهه فجر باید مورد توجه باشد. وی اظهار کرد: همچنین مفاهیم اقتصاد مقاومتی و الهام بخشی باید در این برنامه‌ها مدنظر قرار بگیرد.

رییس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه باید ایجاد حس خوب در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شکل بگیرد، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر نشاط اجتماعی را نیز باید در جامعه ترویج کند.

صادقی ادامه داد: در کنار برنامه‌ها باید به امر نشاط اجتماعی به خصوص در دانشگاه‌ها توجه کرد. وی با اشاره به اینکه جوان به نشاط نیاز دارد، اظهار کرد: در فضای خوب و احساس خوب است که اطلاعات خوب جذب و منتقل می‌شود و اگر می‌خواهیم جوان از این اطلاعات استفاده کند باید نشاط را در برنامه‌ها مدنظر قرار دهیم.

رییس جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی بیان کرد: پیشنهاد می‌شود جنگ انقلاب به صورت مشترک با همکاری تمام دانشگاه‌ها برگزار شود تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

صادقی یادآور شد: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان نیز برای گرامیداشت دهه فجر برنامه‌هایی درنظر گرفته است. 

captcha