4-6 بهمن؛ زمان اکران آثار برگزیده جشنواره فیلم عمار در اهواز
کد خبر: 3682501
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

4-6 بهمن؛ زمان اکران آثار برگزیده جشنواره فیلم عمار در اهواز

گروه فرهنگی: دبیر اجرایی هشتمین جشنواره اکران فیلم‌‌های عمار در اهواز اعلام کرد: هشتمین دوره اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره عمار همزمان با سراسر کشور از 4 تا 6 بهمن در اهواز برگزار می‌شود.

سید محمد آل‌عمران دبیر اجرایی هشتمین جشنواره اکران فیلم‌‌های عمار در اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: هشتمین دوره اکران فیلم‌های برگزیده جشنواره عمار همزمان با سراسر کشور از 4 تا 6 بهمن در اهواز برگزار می‌شود و فیلم‌های برگزیده جشنواره طی این سه روز در ساعات 22-18 در سینما اکسین اهواز اکران می‌شود.

وی ادامه داد: در این سه روز به ویژه آثار برگزیده از استان خوزستان در جشنواره عمار به نمایش گذاشته می‌شود. مستندهای فاخر مثل «زمستان یورت»، «ابوذرها هرگز نمی‌میرند» و فیلم بلند «اشنوگل» نیز در سینما اکسین اکران خواهد شد.

به گفته آل‌عمران اختتامیه جشنواره عمار در اهواز ساعت 20 جمعه 6 بهمن در سینما اکسین برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره اکران فیلم‌‌های عمار در اهواز افزود: همزمان با برگزاری جشنواره، کارگاه‌های آموزشی در سطوح مقدماتی و پیشرفته در زمینه فیلم‌سازی، عکس‌برداری، تدوین  و فن مصاحبه تاریخ شفاهی در اهواز برگزار خواهند شد.

آل عمران با اشاره به شرکت خوزستانی‌ها در جشنواره هشتم فیلم عمار گفت: پیرو اعلام فراخوان هشتمین جشنواره فیلم عمار، بیش از یکصد اثر از استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و 5 اثر به بخش مسابقه راه یافتند.

یادآور می‌شود؛ هشتمین جشنواره عمار با موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال 88»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتی» و «ملت قهرمان» و در بخش‌های «فیلم»، «نقد، مقاله و پژوهش‌های سینمایی»، «تولیدات رادیویی»، «فیلم ما» و «آگهی بازرگانی و اقلام تبلیغاتی» برگزار می‌شود.

iqnakhouzestan@

captcha