کتاب «درس‌هایی از قرآن» حجت‌الاسلام قرائتی در راه نشر
کد خبر: 3682525
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
ویژه مسابقات فرهنگی؛

کتاب «درس‌هایی از قرآن» حجت‌الاسلام قرائتی در راه نشر

کانون خبرنگاران نبأ: متن برنامه تلویزیونی «درس‌هایی از قرآن حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی» در قالب کتابچه‌های کوچک جیبی ویژه مسابقات فرهنگی توسط انتشارات شبنما چاپ و منتشر می‌شود.

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، انتشارات شبنما به‌زودی مجموعه کتاب‌های «درس‌هایی از قرآن» را از متن سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی چاپ و منتشر می‌کند. این کتاب‌ حاوی دو فصل بوده که فصل اول متن سخنرانی و فصل دوم حاوی 40 پرسش تستی است.

این کتاب در موضوعات تعلیم و تربیت، ارزش علم، نماز و... به زیور چاپ آراسته خواهد شد؛ به‌منظور سهولت در برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، در پایان کتاب پاسخ‌نامه تستی قرار داده شده است که مخاطبان پس از تکمیل پاسخنامه آن را از کتاب جدا کرده و تحویل مجریان مسابقه می‌دهند.

فایل کامل کتاب نیز در پایگاه اطلاع‌رسانی انتشارات شبنما بارگذاری خواهد شد تا جامعه قرآنی کشور بتوانند به‌صورت رایگان آن را دریافت کنند. همچنین انتشارات شبنما حق چاپ و نشر کتاب را برای مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و پایگاه‌های بسیج به منظور برگزاری مسابقات قرآنی، آزاد گذاشته است.

در صورتی که مراکز قرآنی و فرهنگی گزارش مسابقات فرهنگی برگزار شده از کتاب‌های «درس‌هایی از قرآن» را به شماره تلگرام انتشارات شبنما ۰۹۱۰۰۷۴۰۹۹۳ ارسال کنند، خود می‌توانند با دریافت فایل کامل کتاب از وبسایت انتشارات، رأسا نسبت به چاپ آن اقدام کنند؛ ضمن اینکه امکان تهیه کتاب کاغذی از انتشارات نیز فراهم است.

امید طاهرنژاد

captcha