انقلاب اسلامی در سایه قرآن و عمل به ارزش های اسلامی به پیروزی رسید
کد خبر: 3682527
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶

انقلاب اسلامی در سایه قرآن و عمل به ارزش های اسلامی به پیروزی رسید

گروه فعالیت های قرآنی: رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی گفت: انقلاب اسلامی در سایه قرآن و عمل به ارزش های اسلامی به پیروزی رسید و از دستاوردهای انقلاب نیز توجه به این ارزش ها است

قاسم محمدی، رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی، در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، برگزاری محافل انس با قرآن کریم ویژه دهه فجر در مناطق مختلف شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۳ عنوان محفل انس با قرآن در روستاهای دورافتاده و مرزی این شهرستان توسط مؤسسات قرآنی این اداره برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) قرآن را به‌عنوان یک نعمت الهی بیان می‌کند افزود: در این راستا امام فرمودند: «اگر ما در تمام عمر خود به شکرانه اینکه قرآن کتاب ماست به سجده برویم از عهده آن برنیامده ایم».
رابط قرآنی اداره تبلیغات اسلامی گرمی گفت: امام خمینی (ره) آموزه های قرآن را در قالب نظام اسلامی پیاده کرده و به ظهور رساندند.
وی تصریح کرد: باید در برگزاری جشن های دهه فجر به محوریت قرآن توجه شود و از این فرصت برای ترویج فرهنگ قرآنی استفاده کنیم، و دین خود را به انقلاب ف شهداء و امام شهداء اداء کنیم.
قاسمی افزود: انقلاب اسلامی در سایه قرآن و عمل به ارزش های اسلامی به پیروزی رسید و از دستاوردهای انقلاب نیز توجه به این ارزش هااست

captcha