فعالیت تبلیغی ۲۲ روحانی مستقر و طرح هجرت در شهرستان بیله سوار
کد خبر: 3682534
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

فعالیت تبلیغی ۲۲ روحانی مستقر و طرح هجرت در شهرستان بیله سوار

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیله سوار از فعالیت 22 مبلغ و مبلغه در مناطق مختلف شهرستان های بیله سوار و جعفر آباد خبر داد .

حجت‌ الاسلام فاضل بهشتی، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیله سوار در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل از فعالیت ۱۸ روحانی مستقر و طرح هجرت در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: سعی داریم برنامه های تبلیغی را در مناطق مختلف این شهرستان افزایش دهیم.
حجت‌الاسلام بهشتی عنوان کرد: این روحانیون پیام رسانانی هستند که پیام الهی و سیره و سنت رهبران دینی و فرهنگ و معارف اسلامی را به مردم می رسانند.
وی گفت: به منظور بهره‌مندی از شبکه تبلیغی گسترده در روستاها و به دنبال ترویج ارزش‌های الهی و گسترش مبانی دینی در جامعه، ۲۲ روحانی تحت پوشش این اداره مشغول فعالیت هستند.
مسئول اداره تبلیغات اسلامی بیله سوار تصریح کرد: این مبلغین در مناطق روستایی و شهری و نقاط محروم شهرستان برای تبلیغ دین اسلام فعالیت می‌کنند و انشاالله تلاش داریم تا این تعداد را افزایش دهیم.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکل خاصی در خصوص فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در این شهرستان وجود ندارد یادآور شد: تعدادی از روحانیون در خانه های عالم در روستاها خدمت می‌کنند که بسیار موفق عمل کرده اند و تعدادی از روحانیون در شهر خدمت می‌کنند که از جمله فعالتهای آنان برگزاری نمازهای جماعت، جلسات سخنرانی، گفتمان های دینی، جلسات پاسخ به احکام دینی، قرائت و تفسیر قرآن و... است.

captcha