اجرای 73 طرح اشتغال برای مددجویان محمودآبادی
کد خبر: 3682571
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

اجرای 73 طرح اشتغال برای مددجویان محمودآبادی

گروه اجتماعی: رئیس کمیته امداد محمود آباد از اجرای 73 طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت این اداره در 9 ماهه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، حسن علیزاده، رئیس کمیته امداد محمودآباد گفت: 73 طرح اشتغال به ارزش 2 میلیارد و 20 میلیون  تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد محمود آباد در 9 ماهه سال جاری اجرا شد.
وی با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال در قالب کار انگیزی، توان افزایی و خود اشتغالی بوده است، افزود: طرح‌های اشتغال در بخش‌های خدماتی، تولیدی  برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در محمود آباد اجرا شد.
رئیس کمیته امداد محمودآباد تصریح کرد: در 9 ماهه سال جاری، تسهیلات 10 طرح اشتغال از طریق صندوق امداد ولایت و 63 طرح از محل اعتبارت بانکی مجموعا به ارزش یک میلیارد و 7 میلیون تومان پرداخت شد.
وی به  با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مددجویان، افزود: 116 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد محمودآباد از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.
علیزاده افزود: 17 نفر از مددجویان  تحت حمایت این شهرستان هم برای کاریابی به مراکز و موسسات دولتی و خصوصی معرفی و مشغول فعالیت شدند.
شایسته ذکر است؛ هزار و 130خانوار در محمودآباد تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

captcha