آثار و برکات انجام کار خیر باید به مردم نشان داده شود
کد خبر: 3682598
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

آثار و برکات انجام کار خیر باید به مردم نشان داده شود

گروه اجتماعی: مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی گفت: آثار و برکات انجام کار خیر باید به مردم نشان داده شود و این امر جز با همت دستگاه ها محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی امروز 26 دی، حسام شیرازه محبت در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان که به میزبانی موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه برگزار شد با قدردانی از زحمات و تلاش مدیران و کارکنان موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه گفت : آثار و برکات کار خیر باید به مردم و خیرین باید نشان داده شود که خوشبختانه موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه توانسته در این حوزه موفق عمل کند.

وی بر نهادینه کردن فرهنگ انجام کار خیر در بین مردم تاکید کرد و گفت: موسسات خیریه باید به گونه ای شفاف عمل کنند تا مردم فرق بین بنگاه تجاری و موسسات خیریه را لمس کنند.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه باید سطح اعتماد جامعه به موسسات خیریه مجوز دار بالا برود اظهار کرد : جامعه برزرگ روابط عمومی های استان موسسات خیریه را در شناسایی و جذب خیرین یاری کنند.

 

رویا چگینی مدیر این موسسه در این بازدید با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در یکسال گذشته افزود: موسسه خیریه رفاه کودک آذربایجان غربی 710 کودک فقیر و نیازمند تحت حمایت خود دارد.

مدیر موسسه خیریه رفاه کودک بیان کرد: ایجاد مرکز اقامتی و درمانی برای کودکان بیمار، ارائه انواع خدمات درمانی، رفاهی و آموزشی و فرهنگی به کودکان نیازمند و مستعد، ارائه خدمات به مهد کودک زندان، توزیع صبحانه در بین کودکان نیازمند، آیین خانه آرزوها، کمک های ماهانه مددکاری و مستمری به خانواده کودکان نیازمند، توانمند سازی مادران برای اشتغال و فعالیت های تفریحی برای کودکان از جمله کارهایی است که این موسسه انجام می دهد.

چگینی افزود: این موسسه دارای بخش های مختلف ارائه خدمات از جمله خدمات اقامتی، دندانپزشکی و فیزیوتراپی است که با کمک خیرین راه اندازی شده است.

موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه در سال 82 آغاز به کار کرده است، از ابتدای فعالیت هدف اصلی کمک به خانواده های کودکان بیمار در رأس این موسسه بود.

در پایان این جلسه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی از بخش های مختلف موسسه خیریه رفاه کودک و نوجوان ارومیه بازدید کردند.

 

captcha