تبیین دستاوردها ی انقلاب اسلامی با محوریت الگوسازی زندگی اهل بیت در دستور کار است
کد خبر: 3682627
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

تبیین دستاوردها ی انقلاب اسلامی با محوریت الگوسازی زندگی اهل بیت در دستور کار است

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد بر الگوسازی سیره زندگی اهل بیت (ع)به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) و پیوند آن با آرمان های انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، حجت الاسلام ناصر هدایتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد، با اشاره به تقارن ویژه برنامه های جشن دهه مبارک فجر و دهه اول فاطمیه بر ضرورت اطلاع رسانی درمورد ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تأکید کرد.

وی اظهار کرد: کانون مداحان شهرستان با برخورداری از ظرفیت های بالای اجتماعی و فرهنگی خود می تواند سهم زیادی در جهت دهی فرهنگی و کاهش آسیب های موجود در روند برگزاری برنامه های فرهنگی به ویژه برنامه های عزاداری داشته باشند و با توجه به تقارن ویژه برنامه های جشن دهه مبارک فجر و دهه اول فاطمیه لازم است درخصوص حفظ حرمت ایام فاطمیه در جامعه اطلاع رسانی کرده و برنامه های فرهنگی را مدیریت کنند.

حجت الاسلام هدایتی خاطرنشان کرد:در ایام دهه مبارک فجر و دهه فاطمیه برنامه های فرهنگی مختلفی در سراسر شهرستان برگزار خواهد شد که دیدار با خانواده معظم شهدا،جانبازان و ایثارگران عرصه فرهنگی از جمله این برنامه ها استکه به نوعی ادای دین به این خانواده ها خواهد بود.

captcha