اختصاص 650 میلیون تومان وام بدون بهره برای تکمیل بنای امامزادگان آستارا
کد خبر: 3682636
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
مهدوی خبر داد:

اختصاص 650 میلیون تومان وام بدون بهره برای تکمیل بنای امامزادگان آستارا

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرزی بندر آستارا از اختصاص 650 میلیون تومان وام بدون بهره برای تکمیل بنای مطهر امامزادگان ابراهیم (ع) و قاسم (ع) خبر داد.

جمشید مهدوی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرزی بندر آستارا در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: در سفر اخیر مدیرکل اوقاف استان گیلان به شهرستان مرزی بندر آستارا و با شرح وضعیت پروژه های در حال ساخت بنای امامزادگان ابراهیم(ع) و قاسم(ع) و زائرسرای آن مکان مقدس توسط امام جمعه و فرماندار و با مکاتبه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی با سازمان مرکزی اوقاف، مبلغی به عنوان وام بدون بهره جهت تداوم احداث این بنای مقدس منظور گردید.

وی افزود: در همین راستا مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان وام بدون بهره از سوی سازمان مرکزی اوقاف برای نازک کاری ساختمان حرم و تکمیل زائرسرای این امامزاده اختصاص یافت.

مهدوی با اشاره به اینکه در مرحله اول ۱۶۵میلیون تومان از این مبلغ به حساب امامزادگان واریز شده است، گفت: با دریافت این وام و با توجه به فراهم شدن مقدمات امر، کاشی کاری بیرون حرم در آینده ای نزدیک آغاز می شود و با برگزاری مناقصه عملیات گچ بری و آینه کاری داخل حرم نیز کلید خواهد خورد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار حرم و در ادامه سیاست های ایجاد درآمد پایدار برای امامزاده پروژه زائرسرای امامزاده که شامل ۱۲سوئیت می باشد و در طبقه فوقانی واحدهای تجاری روبروی امامزادگان در مرحله نازک کاری سال ها متوقف مانده است، به زودی تکمیل و تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آستارا در پایان اضافه کرد: تکمیل نازک کاری داخل حرم به اعتبار بیشتری نیاز دارد و جذب قسمتی از اعتبار دولتی مصوب اول سال می تواند در نازک کاری حرم و سربندی سقف حسینیه بزرگ امامزاده کمک قابل توجهی نماید.

captcha