خدمات نهادهای دولتی در دهه فجر ارایه خواهد شد
کد خبر: 3682639
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
مدیرکل روابط عمومی استانداری:

خدمات نهادهای دولتی در دهه فجر ارایه خواهد شد

گروه اجتماعی: مدیرکل روابط عمومی استانداری قم بر لزوم ارایه گزارش نهادهای استان در زمینه خدمات دولت و ارایه آن به مردم در دهه فجر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، علیزاده طباطبایی در نشست تخصصی نوانگار که به همت جهاددانشگاهی واحد استان قم در دانشگاه قم برگزار شد با تقدیر از جهاددانشگاهی به واسطه برگزاری این دوره آموزشی گفت: برنامه های گرامیداشت دهه فجر از زمینه‎های مهمی است که قطعا نقش روابط عمومی‎های استان در انتشار اخبار این حوزه بسیار مهم خواهد بود.
وی افزود: دکتر بهشتی به عنوان مسئول برگزاری ستاد دهه فجر استان قم منصوب شده است و امیدواریم که نهادهای مختلف استان با این ستاد همکاری کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قم تصریح کرد: افتتاح پروژه‎ها به عنوان شاه بیت ارایه خدمات دولت در ایام الله دهه فجر می باشد؛ روابط عمومی‎های استان باید مشخصات پروژه های قابل افتتاح در این ایام را به معاونت عمرانی استانداری ارسال کنند.
وی تصریح کرد: همچنین انتظار است که گزارش فعالیت‎هایی که دستگاه های اجرایی به مناسبت های مختلف انجام داده اند در ایام الله دهه بصیرت و هفته دولت و.. نیز به استانداری ارسال شود.
علیزاده طباطبایی اظهارکرد: در ایام الله دهه فجر با توجه به حضور مسئولین در صداوسیما امسال نیز سه برنامه با همکاری صدواسیما در اختیار ستاد دهه فجر قرار گرفته است که مهمترین برنامه ها در اختیار مردم قرارگیرد.
وی گفت: تا پایان سال نیز نشستی در باب روابط عمومی برگزار می شود تا برنامه های آینده بررسی شود.

captcha