برگزاری 30 گفتمان دینی با موضوع آسیب‌شناسی اجتماعی در کامیاران
کد خبر: 3682658
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

برگزاری 30 گفتمان دینی با موضوع آسیب‌شناسی اجتماعی در کامیاران

گروه اجتماعی: دبیر اجرای گفتمان‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران گفت: 30 گفتمان دینی با موضوع آسیب شناسی اجتماعی در مدارس شهرستان کامیاران برگزار شد.

مرتضی ندیمی، دبیر اجرای گفتمان‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری ۳۰ گفتمان دینی با موضوع آسیب شناسی اجتماعی در مدارس این شهرستان خبر داد.
وی افزود: با توجه به وجود آسیب‌های فراوان در جامعه و به‌ویژه بین نوجوانان و جوان و لزوم آگاهی بخشی به آنها در این زمینه این گفتمان‌ها به صورت کارگاهی و کلاس به کلاس با موضوع آسیب‌شناسی اجتماعی که در حال حاضر از اولویت‌های دانش‌آموزان بوده، انجام شد.
ندیمی بیان کرد: از ابتدای سال تحصیلی جاری یعنی سه ماه گذشته با همکاری اداره آموزش و پرورش و مدیران مدارس این گفتمان‌ها با موضوعات آسیب‌های رسانه و فضای مجازی، اعتیاد، طلاق و آموزش مهارت‌های زندگی و... در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جاری 100 گفتمان دینی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد، عنوان کرد: از این تعداد30 گفتمان اجرا و 70 گفتمان دینی دیگر تا پایان سال اجرا خواهد شد.
دبیر اجرای گفتمان‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران در پایان یادآور شد: هدف از این گفتمان‌ها آگاهی‌بخشی به مخاطبان و پاسخگویی به سوالات و شبهات آنهاست.

captcha