برگزاری ۴۵۰ کلاس آموزش قرآن طی سال جاری در آذربایجان غربی
کد خبر: 3682662
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
حجت الاسلام داداش زاده خبر داد:

برگزاری ۴۵۰ کلاس آموزش قرآن طی سال جاری در آذربایجان غربی

گروه فعالیت های قرانی: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی، از برگزاری 450 کلاس آموزش قرآن کریم طی سال ۹۶ در موسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی ارومیه خبر داد.

حجت الاسلام محمد داداش زاده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی گفت: با عنایت به فرمایشات رهبر عظیم الشأن انقلاب مبنی بر آموزش همگانی قرآن، این اداره در سال ۹۶ درخصوص جامه‌ی عمل پوشاندن به منویات رهبر حکیم انقلاب، اقدام به برگزاری ۴۵۰ کلاس آموزش قرآن کریم در موسسات، مراکز و خانه های قرآن شهری و روستایی ارومیه کرد.

وی افزود: آموزش قرآن در سنین پایین و نوجوانی باعث انس هرچه بیشتر فرد با آیات نورانی این کتاب آسمانی شده و با فکر و ذهنش اجین می‌شود.

داداش زاده تصریح کرد: انسان های مومن با درک این حقیقت به آموزش قرآن در سنین نوجوانی همت گمارده و با تربیت قرآنی فرزندان خود خدمت بزرگی را به جامعه اسلامی انجام می دهند که تا ابد ماندگار خواهد بود.

این مقام مسئول بیان کرد: موسسات و خانه های قرآنی با برگزاری کلاس آموزش قرآن کریم در قالب کلاس های روخوانی، روانخوانی، حفظ و آموزش مفاهیم قرآن در راه ترویج دین داری و دین باوری در جامعه قدم برمی دارند تا در آینده جامعه ای با افراد معقول، رو به رشد و پیشرفته داشته باشیم.

captcha