پایبندی جوانان به اصول نظام اسلامی ضامن استواری کشور است
کد خبر: 3682726
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
حجت‌الاسلام لطفی:

پایبندی جوانان به اصول نظام اسلامی ضامن استواری کشور است

گروه اجتماعی: رئیس شورای حوزه علمیه استان ایلام لزوم پایبندی جوانان متعهد در زمان گذشته، حال و آینده به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضامن استواری کنونی کشور عنوان کرد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی حوزه علیمه ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی، رئیس شورای حوزه علمیه استان ایلام امروز در بازدید از آموزشگاه بنت الهدی شهرستان مهران، لزوم پایبندی جوانان متعهد در زمان گذشته، حال و آینده به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی را ضامن استواری کنونی کشور عنوان کرد .
وی افزود: چه بسیار کشورهایی که با حمایت ابرقدرت‌ها در پی براندازی جمهوری اسلامی بودند، اما مشاهده می‌شود که آنها یکی پس از دیگری رو به اضمحلال رفته، ولی ایران اسلامی هر روز راسخ‌تر از دیروز به راه خود ادامه می‌دهد .
رئیس شورای حوزه علمیه استان ایلام در این بازدید که مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین استان وی را همراهی می‌کردند، مهران را سجده گاه شهیدان و هر وجب از خاک این شهر  قهرمان را یادآور خون هزاران شهید گل گون کفن دانست .
رئیس کمیته همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش استان ایلام همچنین از دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت استان، شهرستان و پرسنل آموزشگاه بنت الهدی مهران در راستای پیشبرد مطلوب امور آموزشی و پرورشی تقدیر و تشکر کرد
captcha