ابلاغ برنامه‌های دهه فجر لرستان به 100 ناحیه مقاومت بسیج
کد خبر: 3682844
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

ابلاغ برنامه‌های دهه فجر لرستان به 100 ناحیه مقاومت بسیج

گروه فرهنگی: بیش‌از یک‎صد برنامه کارگروه بسیج ستاد دهه فجر لرستان برای اجرا در دهه مبارک فجر به نواحی مقاومت بسیج استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌حسین پازدار، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عصر سه‌شنبه، 26 دی‌ماه در جلسه کارگروه بسیج ستاد دهه فجر استان لرستان، مهم‌ترین برنامه‌های کمیته بسیج لرستان را برگزاری همایش ایلات و طوایف و همچنین همایش نقش زن در انقلاب اسلامی، ویزیت رایگان مردم در مراکز درمانی نیروهای مسلح و اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به مناطق محروم عنوان کرد.
وی انتقال مفاهیم و برکات انقلاب اسلامی به نسل جوان، ترویج روحیه جهادی و تبیین اندیشه‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را دستور کار مهم این کارگروه برشمرد.
حجت‌الاسلام جلیلیان، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان نیز در این جلسه، انقلاب اسلامی را امانت و نعمت الهی دانست و با تاکید بر لزوم بیان رمز موفقیت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ملت بزرگ ایران همان‌گونه که از بدو پیروزی انقلاب تاکنون، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند، در حوادث اخیر نیز نشان داد همچنان در صحنه هستند و دسیسه‌های دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب می‌کنند.
احمدی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز لرستان نیز امیدآفرینی در جامعه و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی براساس اقتصاد مقاومتی را از محورهای رسانه ملی در دهه فجر امسال عنوان کرد.
غلامی، معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان هم از اعزام بیش‌از 20 مُبلغ فرهنگی به روستاهای لرستان در دهه فجر خبر داد

captcha