خبرگزاری ایکنا از افتخارات جهاد دانشگاهی
کد خبر: 3682848
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

خبرگزاری ایکنا از افتخارات جهاد دانشگاهی

کانون خبرنگاران نبأ: رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان در دیدار با سرپرست دانشگاه ملایر جهت توسعه همکاری‌های این دو مجموعه، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) را از کارهای ارزشمند جهاد دانشگاهی برشمرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، اکبر اسدی، رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان با منوچهر بابایی‌پور، سرپرست دانشگاه ملایر جهت توسعه همکاری‌های این دو مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار اسدی با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده توسط جهاد دانشگاهی در حوزه اطلاع‌رسانی و مراکز دانش‌بنیان همچون خبرگزاری‌های ایکنا و ایسنا، مرکز افکارسنجی، بانک خون بند ناف رویان، مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت بر همکاری هرچه بیشتر با مراکز دانشگاهی به‌ویژه دانشگاه توانمند ملایر تأکید کرد.
وی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) را از کارهای ارزشمند جهاد دانشگاهی برشمرد و گفت: این خبرگزاری به صورت تخصصی در زمینه فعالیت‌های قرآنی فعال است و اخبار خود را به چندین زبان زنده دنیا در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان همچنین از خبرگزاری ایسنا به‌عنوان یک خبرگزاری مورد اعتماد نام برد و افزود: این خبرگزاری در ایران و جهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و این جایگاه به‌واسطه حضور فرهیختگان و دانشجویان در این خبرگزاری به‌دست آمده و از افتخارات مجموعه جهاد دانشگاهی است.
اسدی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مرکز افکارسنجی، اظهار کرد: این مرکز بدون موج‌سازی و با دقت بالا در زمینه‌های مورد نیاز صدا و خواسته مردم را به گوش مسئولان رسانده و آنان را برای برنامه‌ریزی‌های بهتر یاری می‌کند.
وی فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در زمینه‌های فنی، پزشکی، علوم انسانی و آموزش را بسیار گسترده و موفق خواند و افزود: مؤسسه رویان جهاد دانشگاهی هم‌اکنون به یک برند جهانی تبدیل شده و در دنیا حرف برای گفتن دارد. همچنین در زمینه‌های فنی اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته و قراردادهای بزرگی با وزارتخانه‌ها و صدا و سیما برای استفاده از تولیدات جهاد دانشگاهی بسته شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان در پایان ابراز امیدواری کرد که با تعامل خوب و سازنده بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه ملایر از پتانسیل‌های موجود به نحواحسن استفاده شود.
بابابایی‌پور نیز در این دیدار ضمن تاکید بر توانمندی‌های جهاد انشگاهی و استقبال از همکاری بین این دو مجموعه، گفت: در آینده‌ای نزدیک و با نظر هیئت رئیسه دانشگاه از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استفاده خواهیم کرد.
امیر فرمائی

captcha