قرآن بهترین راه برای آموزش مهارت‌های زندگی در جامعه است
کد خبر: 3682875
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷

قرآن بهترین راه برای آموزش مهارت‌های زندگی در جامعه است

گروه فعالیت های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از قرآن و آموزه های دینی به عنوان بهترین راهکار برای آموزش مهارت های زندگی در جامعه نام برد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قران (ایکنا) از آذربایجان غربی امروز 27 دی سجاد جعفرزاده رئیس امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در بازدید از موسسات قرآنی ارومیه بر لزوم قرآن محور بودن انسان در همه ی ابعاد زندگی تاکید کرد و افزود: اگر همه ی انسان ها به قرآن کریم تمسک جویند در تمام مراحل زندگی خود بیمه می‌شوند و به راحتی می‌توانند بر سختی‌ها و مشکلات زندگی فایق آیند.

وی ادامه داد: کتاب آسمانی قرآن کریم شفای سودمند، معجونی موثر و نگهبان کسی است که به آن تمسک جسته و نجات بخش کسی است که از آن پیروی کند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی بیان کرد: قرآن کریم کتاب آسمانی، راهنما و هدایت کننده بشر است و هر اندازه در این زمینه فعالیت کنیم ارزش دارد.

جعفرزاده با قدردانی از فعالیت های قرآنی موسسات، از آنها درخواست کرد تا منطقه ی محل فعالیت خود را ارزیابی کرده و نیاز سنجی کنند، سپس با توجه به نیاز محیط، ترکیب جمعیتی و فرهنگ آنها طرح های آموزشی خود را تهیه و اجرا کنند.

جعفرزاده افزود: روخوانی، روانخوانی، تجوید و قرائت قرآن کریم توسط نبی مکرم اسلام (ص)، ائمه اطهار (ع) و بزرگان دینی بسیار سفارش شده اما آنچه لازم است باید قرآن را در متن زندگی خود بیاوریم و مهارت های زندگی را باید از قرآن آموخت.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به همراه کارشناسان قرآنی این اداره کل، به منظور آشنایی با نحوه مدیریت، روند پیشرفت، امکانات و کمبود های موسسات قرآنی ارومیه، از موسسات قرآنی ارومیه بازدید کرد.

گفتنی است، در پایان این بازدید نیز برای ۷ نفر از قرآن آموزان برتر یک جلد کتاب کلام الله مجید و هدایایی اهدا شد.

captcha