جای خالی خیّرین در تهیه و اهدای قرآن به موسسات
کد خبر: 3682883
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
عباسی عنوان کرد:

جای خالی خیّرین در تهیه و اهدای قرآن به موسسات

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا کنون اهدای قرآن به موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی صورت نگرفته است.

محمدعلی عباسی، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: یکی از اقداماتی که اتحادیه موسسات قرآنی مردمی با همکاری سازمان دارالقرآن کشور و همچنین حضور خیّران انجام می‌دهد، تهیه و اهدای قرآن به موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی است.
 
وی با اشاره به اینکه سال گذشته و به مناسبت دهه فجر، 400 جلد قرآن از سوی سازمان دارالقرآن جهت توزیع در اختیار اتحادیه قرار گرفت، افزود: همچنین با مشارکت خیّران نیز تعدادی رحل و قرآن تهیه و بین مراکز قرآنی توزیع شد.
 
عباسی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون هیچ رحل و قرآنی در اختیار اتحادیه جهت توزیع قرار نگرفته و حضور خیّرین در این زمینه می‌توانند بسیار اثرگذار باشد.
 
مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان زنجان از آمادگی اتحادیه برای همکاری با خیّران در اهدای قرآن خبر داد و گفت: خیّرین نیک‌اندیش می‌توانند به میزان علاقه و توان خود در این امر دینی سهیم شوند.
captcha