فعالیت 39 مدرسه قرآنی در استان اردبیل
کد خبر: 3682888
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

فعالیت 39 مدرسه قرآنی در استان اردبیل

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان اردبیل از فعالیت 39 مدرسه قرآنی در استان خبر داد و افزود: فعالیت مدارس قرآنی با همکاری و استقبال اولیاء دانش آموزان مواجه است و به تناسب گروه سنی دانش آموزان برنامه های قرآنی برگزار می شود.

مصطفی کافی، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان اردبیل در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال در مدارس، از عملیاتی شدن برنامه های دهه فجر در نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد و افزود: جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور دانش آموزان و مربیان به صورت گسترده در تمامی مدارس استان اردبیل برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در دو محور این برنامه ها در مدارس عملیاتی می شود گفت: چون روز پنج شنبه 12بهمن ماه اولین روز از دهه فجر مدارس استان تعطیل است زنگ انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر روز شنبه 14بهمن ماه در مدارس برگزار می شود.
کافی افزود: برنامه های دهه فجر امسال دانش آموز باوری، دانش آموز یاوری و دانش آموز محوری است و سعی داریم پیام انقلاب اسلامی را از طریق تشکل های دانش آموزی به نسل جوان انتقال دهیم.
وی برنامه های فرهنگی، برگزاری نمایشگاه مدرسه ای، بچه های انقلاب و... را از برنامه های دهه فجرعنوان کرد و افزود: از 12 تا22بهمن ماه برنامه های متعددی در مدارس برگزار می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت 39مدرسه قرآنی در استان خبر داد و افزود: فعالیت مدارس قرآنی با همکاری و استقبال اولیاء دانش آموزان مواجه است و به تناسب گروه سنی دانش آموزان برنامه های قرآنی برگزار می شود.

captcha