مسابقات حفظ، مفاهیم قرآن و احکام در بوشهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3682889
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

مسابقات حفظ، مفاهیم قرآن و احکام در بوشهر برگزار می‌شود

گروه مسابقات: مسابقات حفظ، مفاهیم قرآن و احکام روز چهارم اسفندماه سال جاری در سطح استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر، مسابقات حفظ، مفاهیم قرآن و احکام روز چهارم اسفندماه سال جاری در سطح این استان برگزار خواهد شد.
همچنین، مرحله مقدماتی این مسابقات قرآنی نیز که ویژه آقایان و بانوان خواهد بود، طی روز 26 بهمن‌ماه سال جاری در حوزه‌های بوشهر، برازجان، گناوه، خورموج، گورک، جم و ریز و خارگ برگزار می‌شود.
این مسابقات در رشته‌های مختلف ازجمله حفظ ویژه زیر 15 سال (نوجوانان) و بالای 15 سال (بزرگسالان) پیش‌بینی شده و هر قرآن‌آموز فقط امکان شرکت در یکی از رشته‌های حفظ شامل سوره بقره (ویژه نوجوانان)، 5 سوه اول (حمد تا مائده) (ویژه نوجوانان)، 37 سوره پایانی (نبا تا ناس) (ویژه نوجوانان)، سوره بقره(ویژه بزرگسالان)، سوره‌های بقره و آل عمران(ویژه بزرگسالان)، 5 سوه اول(حمد تا مائده) (ویژه بزرگسالان)، 10 سوره اول (حمد تا یونس)(ویژه بزرگسالان)، 20 سوره اول (حمد تا طه)(ویژه بزرگسالان)، 50 سوره پایانی (طلاق تا ناس)(ویژه بزرگسالان) و حفظ موضوعی (ویژه بزرگسالان) را دارد.
همچنین در رشته انتخابی مفاهیم نیز رشته‌های مفاهیم ویژه زیر 15 سال (نوجوانان) و بالای 15 سال (بزرگسالان) پیش‌بینی شده و هر قرآن‌آموز فقط امکان شرکت در یکی از رشته‌های 20 سوره پایانی (تین تا ناس) (ویژه نوجوانان)، سوره بقره (ویژه بزرگسالان)، سوره‌های بقره و آل عمران (ویژه بزرگسالان) و 40 سوره پایانی (قیامه تا ناس) (ویژه بزرگسالان) را دارد.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان اعم از آقایان و بانوان می‌توانند در رشته انتخابی احکام این دوره از مسابقات قرآنی استان بوشهر نیز که شامل بخش‌های مقدمات و مقارنات نماز است، شرکت کنند.

captcha