۱۲۳۰ سند تک برگی برای موقوفات آذربایجان‌غربی به ثبت رسید
کد خبر: 3682897
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

۱۲۳۰ سند تک برگی برای موقوفات آذربایجان‌غربی به ثبت رسید

گروه اجتماعی: معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی گفت: امسال تعداد یک هزار و ۲۳۳ سند تک برگی برای موقوفات آذربایجان‌غربی به ثبت رسید.

رضا فروزش معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی گفت: با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، امسال تعداد یک هزار و ۲۳۳ سند تک برگی برای موقوفات آذربایجان‌غربی به ثبت رسید.
وی تصریح کرد: علاوه بر آن، امسال تعداد سه هزار و ۳۰۰ رقبه نیز در استان آذربایجان‌غربی سنددار شده و در سامانه اتصال یافتند.

معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه از اول مهر امسال ۲۲۶ هزار اوراق وقفی در سامانه اسکن شده است، افزود: در این رابطه مهاباد رتبه نخست کشور را در اسکن اوراق به خود اختصاص داد.

وی از بررسی آیین نامه اجرایی ماده واحده قانون اوقاف، توسط مسئولان و کارشناسان استان های آذربایجان غربی و شرقی خبر داد و بیان کرد: در این رابطه اشکالات و خلاء‌ها و ضعف‌ها احصاء و به معاونت پارلمانی سازمان اوقاف ارسال شد تا به نفع مردم و اوقاف ویرایش شود.

captcha