دستگاه‌های اجرایی با اجرای برنامه های مطلوب در دهه فجر، وظیفه خود را نسبت به انقلاب ادا کنند
کد خبر: 3682898
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

دستگاه‌های اجرایی با اجرای برنامه های مطلوب در دهه فجر، وظیفه خود را نسبت به انقلاب ادا کنند

گروه اجتماعی: فرماندار خلخال گفت: مشارکت تمام دستگاه‌ها در اجرای مطلوب برنامه‌های پاسداشت سالگرد انقلاب اسلامی الزامی است چرا که با این برنامه ها گوشه ای از وظیفه خود را نسبت به انقلاب اسلامی می توانیم ادا کنیم .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، فریدون بابایی، فرماندار خلخال، روز گذشته 26 دی ماه در جلسه شورای اداری این شهرستان با محوریت هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: مشارکت تمامی دستگاه‌ها در برنامه‌های ایام‌الله مبارک فجر الزامی است.
وی ضمن اشاره به تشکیل کمیته‌های 17 گانه با مشارکت ادارات در راستای برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه فجر افزود: فرهنگ غنی انقلاب اسلامی باید همچنان با مشارکت ادارات برای نسل نو تعریف شود تا آنها هم با مفاهیم ساختار انقلاب اسلامی و زحمات امام راحل (ره) آشنایی یابند.
فرماندار خلخال به تقدیم بیش از 220 هزار شهید و 500 هزار جانباز در هشت سال دفاع مقدس و بصیرت مردمی در همراهی با امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره‌ای‌ داشت و ادامه داد: در هفته‌های اخیر که دشمنان چشم به ملت ما داشتند مردم خلخال به نوبه خود به اهداف دشمنان نظام و انقلاب پشت پا زدند.
وی با قدردانی از اعضای شورای تأمین‌، نیروهای نظامی وانتظامی، بسیج و نیروهای امنیتی تصریح کرد: دشمن با شعور بالای مردم خلخال دوباره طعم شکست را چشید و این در حالی بود که هر روز با فراخوان‌های مختلف مردم را دعوت به آشوب و بلوا کردند اما از مشارکت مردم برای همدستی برای اغتشاش در خلخال خبری نشد که نشان از این دارد که مردم دشمنان انقلاب را شناخته‌اند.
بابایی از حضور شایسته مردم در راهپیمایی محکومیت اغتشاشگران و معاندان نظام تقدیر کرد و گفت: مردم نظام وانقلاب را به شایستگی همراهی کردند.

captcha