تدابیر مهم جریان انقلاب اسلامی در مساجد شکل گرفت
کد خبر: 3682901
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

تدابیر مهم جریان انقلاب اسلامی در مساجد شکل گرفت

گروه اجتماعی: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: تدابیر مهم جریان پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد شکل گرفت و پایگاهی برای حضور مردم در صحنه ها شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، روزگذشته 26 دی ماه در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای استان اردبیل گفت: مساجد پایگاهی برای ایجاد شور و نشاط معنوی از صدر اسلام تاکنون بوده و امروز نیز شاهد محوریت فعالیت های فرهنگی در مساجد هستیم.
وی با اشاره به اینکه تدابیر مهم جریان پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد شکل گرفت و پایگاهی برای حضور مردم در صحنه ها شد، تصریح کرد: ارزش و جایگاه مساجد نیز مردم بسیار ارزشمند و گرانقدر است و باید در حفظ حرمت های این مکان مقدس تلاش کنیم.
سقا با یادآوری اینکه کانون های مساجد نیز با محوریت حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت های فرهنگی و هنری مساجد تشکیل شده است، عنوان کرد: کانون های مساجد در مناطق روستایی و دور افتاده به عنوان یک مرکز فرهنگی در مساجد نقش ارزنده ای دارد و شاید فعالیت های فرهنگی در این مناطق هستیم.
وی با بیان این مطلب که بیش از 500 کانون فرهنگی هنری در مساجد سطح استان فعال است، افزود: رغبت حضور نوجوانان و جوانان در مساجد و تشویق والدین به این کار موجب افزایش تنوع فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد شده است.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، خاطر نشان کرد: فعالیت فرهنگی یک مدیریت و حرکت جهادی عظیم است که به توصیه مقام معظم رهبری با قدم های بزرگی در این راه برداشته شود.
سقا با اعلام اینکه جشن های انقلاب در مساجد منتخب روستایی به همت کانون های مساجد به عنوان کمیته مساجد استان برگزار خواهد شد، ادامه داد: اطلاع رسانی عملکرد کمیته مساجد در زمینه جشن های انقلاب از مهمترین خدمات شبکه استانی «سبلان» در ایام الله دهه فجر خواهد بود.

captcha