یادواره شهید خلبان «فولاد داودی» در خلخال برگزار می‌شود
کد خبر: 3682905
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲

یادواره شهید خلبان «فولاد داودی» در خلخال برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی خلخال گفت: یادواره شهید خلبان فولاد داودی از شهدای شهرستان خلخال بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام محسنی، رئیس تبلیغات اسلامی خلخال، روزگذشته 26 دی ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از برگزاری یادواره شهید خلبان فولاد داودی با همکاری تبلیغات اسلامی خلخال خبر داد.
وی با بیان اینکه شهدا انسان‌های برگزیده الهی هستند که اندیشه و کردار آنان الگویی برای تمام انسان‌های آزاده خواهد بود و امروز نسل جوان نیازمند الگوگیری از شهیدان است.
حجت الاسلام محسنی در ادامه خاطر نشان کرد: با برنامه ریزیهایی که انجام شده ازروحانیون، هیئات مذهبی و مداحان و شعرای آئینی دعوت به عمل خواهیم آورد.
در ادامه عبداله فرجی، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلخال با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به بیان بخشی از زندگی نامه و رشادت های شهید والامقام فولاد داوودی پرداخت و گفت: همه ما مدیون خون پاک شهیدانیم و برای انتقال شایسته فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید باید یادواره ای در شان والای این شهید برگزار کنیم.
در این جلسه مقرر شد یادواره این شهید در سی ام بهمن ماه سالجاری با مشارکت ارگان های اداری و انقلابی شهرستان و شرکت تمام زیر مجموعه های ادارات در این یادواره برگزار شود.
یادآور می شود؛ شهید خلبان فولاد داوودی بهمن ماه سال ۱۳۶۳ پس از انجام ماموریت در خاک عراق نزدیک دریاچه نمک هواپیمای  او مورد اصابت دشمن قرار گرفت و به درجه والای شهادت رسید.

captcha