نمایشگاه «جايي ديگر»در کاخ سعد آباد برگزار می‌شود
کد خبر: 3682931
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳

نمایشگاه «جايي ديگر»در کاخ سعد آباد برگزار می‌شود

گروه هنر: نمايشگاه نقاشي سروناز سلطاني با عنوان «جايي ديگر» در نگارخانه موزه هنرهاي زيبا جمعه 29 دی ماه با حضور جمعي از هنرمندان و علاقمندان افتتاح می‌شود.

نمایشگاه

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه ، ١٣ اثر حاضر در این مجموعه و در اندازه ي ١٠٠ در ١٢٠ سانتيمتر تلاشي است مستمر براي زنده نگه داشتن يادها و خاطره‌ها، و بازنگري بخشي از روزگار گذشته که رو به فراموشی است.

تكنيك به کار گرفته شده در خلق این آثار تركيب مواد بوده و اغلب آثار، بواسطه بكارگيري مواد مختلف، داراي كمي برجستگي نسبت به سطح بوم نقاشي است.

سروناز سلطاني نقاشی را از سنین کودکی آغاز کرده و در ادامه و پس از فارغ التحصیلی از دانشکده هنرهای زیبای تهران در چندین نمایشگاه گروهی شرکت کرده است که ازآن میان می‌توان به نمایشگاه پرتره نگاری مشاهیر ایران اشاره کرد.

در تازه‌ترین آثار او نوعي توهم ميان بودن‌ها و رفتن‌ها وجود دارد، نوعي گفتمان ميان نسل‌ها و تقابلي ميان حال و گذشته، که تلاش شده با درهم آميختگي ميان رنگ‌هاي بدیع و تنيده شده در گذر زمان، یادها و خاطره‌هایی از روزگار گذشته در ذهن مخاطب زنده شود.

یادآور می‌شود، علاقمندان براي بازديد از اين نمايشگاه مي‌توانند تا تاريخ ٦ بهمن، همه روزه از ساعت ٩ تا ١٦ و روزهاي جمعه از ساعت ٩ تا ٢٠ به نشاني- تهران، خيابان وليعصر، خيابان فلاحي(زعفرانيه) انتهاي خيابان طاهري، مجموعه فرهنگي تاريخي سعدآباد، موزه هنرهاي زيبا مراجعه كنند. 

 
captcha