پرداخت وام قرض الحسنه کارگشایی به 712مددجوی بابلی
کد خبر: 3682932
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

پرداخت وام قرض الحسنه کارگشایی به 712مددجوی بابلی

گروه اجتماعی: یک میلیارد و 190 میلیون تومان وام قرض الحسنه کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت در 9 ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بابل پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد احمد جعفری ، رئیس کمیته امداد بابل گفت: وام قرض الحسنه کارگشایی به منظور رفع بخش ی از مشکلات مددجویان و نیازمندان پرداخت  می شود. 
وی افزود:یک میلیاردو 190میلیون تومان وام قرض الحسنه کارگشایی از طریق صندوق امداد ولایت به 712نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بابل طی 9 ماهه سال جاری پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد بابل با بیان اینکه این نهاد برای توانمند سازی مددجویان خدمات مختلفی به آنها ارائه می دهد، ادامه داد: یکی از این خدمات پرداخت وام قرض الخحسنه کارگشایی است و این وام  در بخش های معیشتی، مسکن، تحصیلی و ازدواج به مددجویان تحت حمایت این نهاد در بابل طی 9 ماهه سال جاری پرداخت شد.
وی گفت: علاوه بر پرداخت کمک مستمری ،خدماتی مانندکمک هزینه ازدواج نو عروسان، تحصیلی، درمانی، ساخت و تعمیر مسکن، اردوهای فرهنگی برای دانش آموزان و ایتام  به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بابل ارائه می شود.
جعفری افزود: 15هزار و 966 نفر در بابل تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

captcha