طرح تربیت حافظان قرآنی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود
کد خبر: 3682995
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵

طرح تربیت حافظان قرآنی در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

‌رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه سرا از برگزاری مسابقات طرح تربیت حافظان قرآنی و مفاهیم در بخش دانش آموزی در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مهر نوشت: عزیز خادم شریف اظهار کرد: مسابقات سراسری طرح تربیت حافظان قرآنی و مفاهیم در دو بخش عموم و دانش آموزی در صومعه سرا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این مسابقات در حوزه دانش آموزی صومعه سرا در دو بخش مرکزی و تولمات برگزار می شود، افزود: بیش از ۱۲۰ دانش آموز در این آزمون شرکت می کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه سرا با اشاره به اینکه این مسابقات در حوزه دانش آموزی از ۱۲ تا ۲۰ بهمن ماه جاری برگزار می شود، گفت: مکان برگزاری این مسابقات مجتمع فرهنگی و هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا است.

وی در ادامه با بیان اینکه این مسابقات در بخش دانش آموزی و عموم (سراسری) در چهار موضوع و ۲۴ رشته برگزار می شود، تصریح کرد: مهلت ثبت در این آزمون تا ۳۰ دی ماه جاری است و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این آزمون به سایت www.quranedu.ir مراجعه کنند.

خادم شریف خاطرنشان کرد: آزمون سراسری طرح تریبت حافظان قرآنی و مفاهیم ۱۰ اسفند ماه در سراسر استان برگزار می شود و دانش آموزانی که در بخش دانش آموزی شرکت کرده اند می توانند در این آزمون نیز شرکت کنند.

به گفته این مسئول در بخش سراسری نیز پیش بینی می شود بیش از ۱۲۰ نفر از شهروندان صومعه سرایی در این آزمون شرکت کنند.

captcha