نتانیاهو: انتقال سفارت آمریکا به قدس تا یک‌سال آینده
کد خبر: 3683004
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

نتانیاهو: انتقال سفارت آمریکا به قدس تا یک‌سال آینده

گروه بین‌الملل: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان سفر خود به هند مدعی شد که سفارت آمریکا در تل آویو ظرف مدت یک سال آینده به قدس منتقل خواهد شد.

ادعای نتانیاهو مبنی بر انتقال سفارت آمریکا ظرف یک سال آیندهبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، بنیامین نتانیاهو در جمع خبرنگاران در دهلی نو، پایتخت هند پیش از سفر به «گجرات» زادگاه ناریندرا مودی؛ نخست‌وزیر این کشور به توضیح قانون «سوپرمارکت» که به کار در روز شنبه و ایام تعطیل یهودیان مربوط می‌شود، پرداخت و گفت که با تصویب این قانون تغییری آنچنانی رخ نمی‌دهد.

نتانیاهو در ادامه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در خنثی کردن 30 حمله و عملیات بزرگ در ده‌ها کشور طی دو سال گذشته شرکت داشته است.

نخست‌وزیر اسرائیل همچنین با اشاره به طرح ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا به قدس گفت: این چیزی‌ است  که توسط دولت‌های آمریکا اتفاق نیفتاد. تغییر مکان سفارت آمریکا به قدس یکی از این رخدادهای باورنکردنی است. ارزیابی من این است که این اتفاق ظرف یک سال رخ می‌دهد.

وی همچنین از تصمیم واشنگتن برای کاهش 65 میلیون دلار از کمک‌های مالی اختصاصی به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی «آنروا» ابراز خرسندی کرد/.

 

captcha