70 زخمی در یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری
کد خبر: 3683034
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸

70 زخمی در یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری

گروه بین‌الملل: 70 فلسطینی در اثر یورش بامداد امروز(27 دی‌ماه) شهرک‌نشیان صهیونیست به شهر «قلقیلیه» در شمال کرانه باختری زخمی و دچار خفگی شدند.

70 زخمی در یورش نظامیان صهیونیست به قلقلیهبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری القدس العربی؛ بامداد امروز ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت ارتش اسرائیل قصد حمله به شهرک «عزون» در شرق شهر «قلقیلیه» واقع در شمال کرانه باختری داشتند که با مقاومت ساکنان این منطقه مواجه شدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: در پی این یورش، نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک گلوله‌های پلاستیکی و گازهای اشک‌آور کردند که در نهایت منجر به زخمی‌شدن 70 شهروند فلسطینی شد.

خبر دیگری حاکی است که نظامیان صهیونیست شامگاه سه‌شنبه (26 دی‌ماه) با حمله به شمال کرانه باختری، 13 جوان فلسطینی را بازداشت و شماری از زنان و کودکان و افراد سالخورده را هم زخمی کردند.

یادآور می‌شود، استان قلقیلیه  یکی از ۱۶ استان فلسطین در جنوب کرانه باختری رود اردن است که همچون سایر مناطق فلسطین شاهد درگیری‌های میان نظامیان اشغالگر قدس و شهروندان ساکن این منطقه است/.

captcha