«فهرست مقدس» کتاب شد
کد خبر: 3683037
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

«فهرست مقدس» کتاب شد

گروه ادب: کتاب تصویری فیلم سینمایی «فهرست مقدس» با عنوان «خاکستر نجران» از سوی انتشارات «سلمان پاک» راهی بازار نشر شد.

«فهرست مقدس» کتاب شد

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کتاب تصویری «فهرست مقدس» برگرفته از انیمیشن سینمایی با همین نام است که اخیراً روی پرده سینماهای کشور رفت. این فیلم ماجرایی را به تصویر می‌کشد که در قرآن با عنوان اصحاب اخدود معرفی شده است. این کتاب با عنوان «خاکستر نجران» اولین شماره از مجموعه سه جلدی کتاب‌های تصویری «فهرست مقدس» است.
جلد اول کتاب فهرست مقدس شامل 70 فریم تصویری است که به گواه متخصصان حوزه تصویرسازی از کیفیت بالای تصویرسازی و چاپ برخوردار است. همچنین این کتاب قابلیت واقعیت افزوده به صورت تصویری دارد.
در پشت جلد کتاب می‌خوانیم:«سال‌ها پیش، در کشور یمن و شهر باستانی نجران برده‌های ستم دیده و مردم بیداردل دسته‌دسته به دین یکتاپرستی می‌پیوندند. معبدنشینان شهر و آندریاس، فرمانده بی‌لیاقت نجران، در مقابله با فیمون رهبر نوکیشان درمانده شده‌اند. در این گیرودار ذونواس، حاکم خون‌خوار یمن برای حضور در جشن پایانی مسابقات سالیانه نجران از صنعا به سوی شهر در حرکت است. حاکم و معبدنشینان برای حفظ جان خودشان هم که شده، باید تا پیش از آمدن ذونواس فکری به حال فیمون و یکتاپرستان نوکیش بکند....»
کتاب «خاکستر نجران» برگرفته از انیمیشن سینمایی فهرست مقدس به صورت داستان مصور در 32صفحه و تمام رنگی در قطع رحلی با قیمت هر جلد 19000 تومان با همکاری سازمان اوج کودک و نوجوان منتشرشده است.
علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند آن را از فروشگاه اینترنتی «کتابخون» خریداری کنند یا با شماره 02166963155 تماس بگیرند.

captcha