39 خانواده مددجوی کمیته امداد در ایام دهه فجر خانه‌دار می‌شوند
کد خبر: 3683056
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
رضایی:

39 خانواده مددجوی کمیته امداد در ایام دهه فجر خانه‌دار می‌شوند

گروه اجتماعی: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: در ایام دهه فجر سال جاری 39 واحد مسکونی با اعتباری بالغ ‌بر 8 میلیارد ریال برای مددجویان این نهاد افتتاح و تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ضیاء رضایی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام امروز در نشست کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام با حضور اعضای آن، اظهار کرد: دستاوردها و خدمات نظام اسلامی باید برای اقشار مختلف جامعه بیان شود .
وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، افزود: امروز درخت استوار و محکم نظام مقدس جمهوری اسلامی علی‌رغم همه تندبادها و توطئه‌ها در اوج بلوغ قرار دارد که این ‌همه به برکت حضور اقشار مختلف مردم درصحنه است .
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام اضافه کرد: کشور ایران امروز، یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم در هر صحنه‌ای که لازم باشد سنگ تمام گذاشته و حضور می‌یابند که باید قدر این مردم را دانست و در عرصه خدمت به این مردم تلاش کرد .
رضایی عنوان کرد: تمام ابرقدرت‌های و دشمنان نظام و اسلامی در حال برنامه‌ریزی و هزینه کردن در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که مردم با بصیرت و آگاهی با حضور در برنامه‌ها و راهپیمایی‌ها تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند .
وی با بیان اینکه کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در دو سال گذشته به‌ عنوان یکی از برترین کمیته‌ها بوده است، تصریح کرد: این کمیته از مجموعه‌ای از دستگاه‌ها و نهادهای عرصه خدمات‌رسانی و حمایتی به‌ ویژه به محرومان جامعه تشکیل ‌شده که نقش مهمی در اجرای برنامه‌های دهه فجر دارند .
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در ادامه با بیان اینکه در سال 95 بیش از 250 عنوان برنامه به همت کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در سطح استان برگزار شده است، گفت: در ایام دهه فجر سال جاری 39 واحد مسکونی با اعتباری بالغ ‌بر 8 میلیارد ریال برای مددجویان این نهاد افتتاح و تحویل داده می‌شود .
رضایی تصریح کرد: بهره‌برداری از 66 طرح در حوزه اشتغال و کارآفرینی، افتتاح 50 کارگاه آموزش فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف، تهیه و توزیع 2200 بسته غذایی ویژه کودکان زیر 5 سال، اهدای 225 فقره جهیزیه نوعروسان کمیته امداد، اهدای 524 قلم کالای ضروری به مددجویان، سرکشی از 400 خانواده به مناسب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح شهرستان‌های مختلف استان و برگزاری اردوهای مددجویی از حمله برنامه‌های این نهاد در ایام دهه فجر است .
وی افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان کمیته امداد در شهرستان بدره را از دیگر برنامه های ایام دهه فجر برشمرد و اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه مددجویان و جشن‌های انقلاب در مناطق مختلف شهری و روستایی و حضور در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌های این نهاد خواهد بود .

captcha