کمیته‌های ۱۴گانه ستاد دهه فجر شهرستان قرچک تشکیل می‌شود
کد خبر: 3683063
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

کمیته‌های ۱۴گانه ستاد دهه فجر شهرستان قرچک تشکیل می‌شود

کانون خبرنگاران نبأ: مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان قرچک از تشکیل کمیته‌های ۱۴گانه ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حسین ابویسانی، مدیر روابط عمومی فرمانداری قرچک در حاشیه جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله دهه فجر که با محوریت برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: یوم‌الله دهه فجر امسال با توجه به توطئه‌های اخیر دشمنان و مخالفان ایران اسلامی دارای ویژگی و اهمیت خاص است و امیدواریم بتوانیم با دستوراتی که فرماندار محترم در این جلسه فرمودند، این مراسم‌ها هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: این کمیته‌ها فعالیت خود را در راستای اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان قرچک با هماهنگی ستاد آغاز و گزارشات خود را به دبیرخانه ستاد ارسال خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی فرمانداری قرچک گفت: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی با مسئولیت روابط عمومی فرمانداری، کمیته ایثارگران با مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزی با مسئولیت اداره آموزش و پرورش، کمیته ورزشی با مسئولیت اداره ورزش و جوانان در این ستاد فعالیت خواهند کرد.

مسئول کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان قرچک افزود: کمیته مساجد و تشکل‌های اسلامی با مسئولیت اداره تبلیغات اسلامی، کمیته زنان و خانواده با مسئولیت کمیسیون بانوان و اداره جتماعی فرمانداری، کمیته اصناف با مسئولیت اداره صنعت، معدن و تجارت، کمیته کارگری با مسئولیت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کمیته انتظامی و امنیتی با مسئولیت فرماندهی انتظامی در این ستاد فعالیت خواهند کرد.

ابویسانی اضافه کرد: همچنین کمیته دانشجویی با مسئولیت معاونت فرهنگی دانشگاه‌های آزاد و پیام نور، کمیته کودک و نوجوان با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  کمیته روستایی و تزئینات روستایی با مسئولیت بخشداری مرکزی و کمیته فضاسازی و تزئینات شهری و کمیته مالی با مسئولیت شهرداری و شورای اسلامی شهر از دیگر کمیته‌های فعال در این ستاد محسوب می‌شوند.

فرهاد زمانی 

captcha