بزرگداشت «آیت الله میر شاه ولد» در روز ملایر
کد خبر: 3683077
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

بزرگداشت «آیت الله میر شاه ولد» در روز ملایر

گروه فرهنگی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری مراسم بزرگداشت «آیت الله میر شاه ولد» به عنوان روز ملایر در 21 بهمن خبر داد.

غلامرضا جمالی زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملایر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر 300 عنوان برنامه توسط ادارات شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: برگزاری جشن انقلاب، سرکشی از خانواده شهدا، مراسم بزرگداشت ایثارگران انقلاب، برنامه‌های مختلف قرآنی و مذهبی، مسابقات کتابخوانی، نقاشی و خوشنویسی و برگزاری همایش های مختلف در مراکز دانشگاه‌های شهرستان از جمله برنامه‌های این ایام است.
جمالی زاده اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیز در این ایام برگزاری مراسم «نسیم شعر انقلاب» باحضور شعرای آئینی در صبح روز 17 بهمن ماه در مرکز آموزش و هنر ملایر را خواهد داشت که به دلیل همزمانی با دهه اول فاطمیه نی‌نوازی از برنامه‌های جانبی آن خواهد بود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ادامه داد: رونمایی از دو کتاب جدید آقایان فریدون محمودی و علیرضا روزبهانی با موضوعات اجتماعی، برگزاری کارگاه خوشنویسی با آثار 40 خوشنویس شهرستان با مضامین انقلاب و دهه فجر به صورت زنده و برپایی نمایشگاه 40 قطعه عکس از آقای محمدی عکاس سال 57 در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ملایر از دیگر برنامه‌های این ایام است.
وی با بیان اینکه 72 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد فعال است عنوان کرد: 50 کانون فرهنگی هنری شهرستان، مجری یک جشن انقلاب در ایام فجر خواهند بود همچنین کانون فرهنگی- هنری «ام ابیها» نمایشگاه 10 روزه‌ای از کارهای فرهنگی و هنری مجموعه خود را به معرض نمایش خواهند گذاشت.
جمالی‌زاده از برگزاری مراسم بزرگداشت «آیت الله میر شاه ولد» به عنوان روز ملایر خبر داد و گفت: آیت الله میرشاه ولد جزء رهبران مردمی شهرستان ملایر در انقلاب اسلامی و جزء اولین ائمه جمعه این شهرستان بودند که در راستای گرامیداشت این شخصیت والا قدر و سایر شهدای انقلاب 21 بهمن مراسم باشکوهی در مسجد جامع شهرستان برگزار خواهد شد.

captcha